(tekst archiwalny z 1 czerwca 2011 roku, autor: Mieczysław Płocica)
Targi Moto Nostalgia zostały zorganizowane w Warszawie w dniach 28-29 maja 2011 i były pionierskim przedsięwzięciem tego typu w Polsce. Zapowiadana od pół roku w mediach impreza przyciągnęła tłumy zwiedzających, którzy w sobotę i niedzielę mogli podziwiać zgromadzone pojazdy dokumentujące historię światowej motoryzacji. W dwóch obszernych halach przy ul. Marsa 56c eksponowano zarówno pojazdy użytkowe z czasów PRL (w tym trzy Mikrusy MR-300) jak też kilkadziesiąt ekskluzywnych, historycznych automobili „z górnej półki” i klasyczne samochody sportowe najbardziej znanych marek.
Targi zostały zorganizowane z dużym rozmachem – zaproszono na nie kilkudziesięciu wystawców oferujących różnorodny asortyment produktów i usług dla zabytkowej motoryzacji. Swoje 125-lecie obchodziła firma Bosch, która ma w ofercie całą linię akcesoriów, opracowaną specjalnie dla zabytków. Polskim dystrybutorem tych produktów jest firma Hoffman (www.auta-zabytkowe.pl) również obecna na targach.
Na Moto Nostalgii po raz pierwszy zaprezentowano wydrukowane egzemplarze książki „Mikrus MR-300 – 3 lata produkcji, 50 lat historii”, które zostały przywiezione prosto z drukarni. Promocja książki odbywała się na stoisku patrona medialnego – miesięcznika Classicauto (www.classicauto.pl), gdzie zwiedzający mogli się zapoznać z treścią opracowania. O nowo wydanej publikacji informowały także ulotki, dołączane do kwietniowego numeru Classicauto, rozdawanego bezpłatnie przez hostessy przy wejściu na targi. Przywiezione egzemplarze książki trafiły po prezentacji do sponsorów oraz osób i instytucji, które w różny sposób wspomogły prace nad publikacją. Monografią Mikrusa zainteresował się nawet Mirosław Bugajski – organizator imprezy, który zamówił jeden egzemplarz. W ramach promocji książki pokazano także unikalny eksponat – prototypowy silnik MK-400, który miał zastąpić w Mikrusie seryjną „trzysetkę”.